משרד תכנון חשמל

משרד תכנון מערכות חשמל – היסוד של כל פרויקט הנדסי

בין אם מדובר על הקמה של חוות שרתים, על בנייה של מבנה משרדים, הקמה של מתקני מתח גבוה או מתח נמוך, כיום ידוע לכול שלא ניתן לצאת לדרך באף פרויקט הנדסי מבלי לאתר משרד תכנון חשמל מקצועי שמספק שירותי ייעוץ, ליווי, תכנון והקמה. תשתית החשמל היא היסוד שעליו פועלות יתר המערכות ויהיו אלה מערכות שינוע, מערכות מחשוב או מערכות מיזוג אוויר לצורך העניין. כיום כבר ידוע שאי אפשר לדבר על מקצועיות בתחום הנדסת החשמל מבלי להזכיר את המומחים של חברת אפרו – שרותי הנדסה ושיווק בע"מ.

מה הוא משרד תכנון חשמל?

משרד תכנון חשמל מורכב מצוות של מהנדסים בכירים שתפקידם לבצע מגוון רחב של תפקידים ולשאת במגוון עצום של אחריויות בכל התחום של תשתיות החשמל במבנה, בחוות השרתים ועוד. משרדי תכנון בתחום החשמל לוקחים חלק במגוון של פרויקטים לרבות הקמה של שכונות חדשות ותכנון כבישים, תכנון והקמה של מפעלי תעשייה גדולים וקטנים כאחד, תכנון של מוסדות אשפוז, מתקני ספורט, בתי ספר ועוד. בכל פרויקט שמעורבות בו מערכות תאורה, תקשורת או מחשוב, מערכות מיזוג, בקרת מבנה ועוד ישנו צורך להיעזר בשירותיו של יועץ חשמל מוסמך שיעריך את התנאים בשטח, את הדרישות מהמערכת, את ההספק הדרוש ואת האפשרויות העומדות לפני היזמים.

תחומי אחריות

בגדול חברות לתכנון תשתיות חשמל אחראיות על ארבעה תחומים עיקריים:

  • תכנון
  • ביצוע
  • פקוח
  • בדיקה

תחום התכנון כולל ביצוע של סקרים מקדימים, חקירה של התכניות הקיימות, כתיבה של מפרטים טכניים שונים לרבות מפרטי רכש ומפרטי ביצוע ועוד. שלב הביצוע כולל יישום של התכניות המקוריות תוך ביצוע שינויים בשטח במקרה שמופיע הצורך ואילו שלב הבדיקות מתרחש לאחר שהמערכות השונות כבר פועלות.פעמים רבות במהלך הבדיקות מתעורר הצורך לבצע שינויים בתשתית הקיימת ואז יש להתחיל בתכנון מחדש. לעתים מדובר על תכנון של שינויים קלים בלבד אך לעתים מדובר על שינויים מהפכניים בתכנית הקיימת. מאחר ומערכת החשמל משפיעה ומשרתת באופן ישיר את כלל המערכות בפרויקט, יש להתייחס אליה כאל יסודות הבניין שבמידה ויהיו חלשים או רופפים, הרי שכל הבניין כולו יעמוד בסכנה. כשמחפשים משרד לתכנון חשמל שבידיו תוכלו להפקיד את הפרויקט שלכם ללא חשש תוך ידיעה שאתם מפקידים את הפרויקט שלכם בידיים המקצועיות ביותר שישנן, כל מה שיש לעשות הוא להכיר את המומחים של חברת אפרו – שרותי הנדסה ושיווק בע"מ.

תכנון חשמל ברמה הגבוהה ביותר בישראל

חברת אפרו – שרותי הנדסה ושיווק בע"מ הוקמה בשנת 1996 במטרה להוות את חוד החנית של תחום הנדסת החשמל בישראל בדגש על אספקת פתרונות מתקדמים מבחינה הנדסית תוך העמדת הלקוח במרכז. החברה מתחייבת בפני לקוחותיה לפעול מולם בשקיפות מלאה תוך הקשבה מרבית לצרכיכם ושאיפותיכם וכל זאת תוך עמידה קפדנית בלוחות הזמנים ובתקציבים הנקבעים מראש. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם המומחים של אפרו – שרותי הנדסה ושיווק ולזכות בשירות אדיב ומקצועי תוך זמן קצר.