יועץ חשמל ותקשורת

יזמים! שימו לב - עבודה מול יועץ חשמל ותקשורת מוקדם ככל האפשר

החשמל הוא הכוח המניע של העולם המודרני. אי לכך, בין אם מדובר על מפעל תעשייתי בן 200 עובדים ובין אם מדובר על דירה פרטית שמתגוררות בה חמש נפשות, ישנה חשיבות עליונה לדאוג לכך שמערכת ותשתית החשמל תפעל באופן האופטימאלי עם מינימום של תקלות. בנוסף לכך, רצוי שמערכת החשמל תפעל גם באופן סדיר עם מינימום של בזבוז אנרגטי כמובן. מערכת החשמל תומכת בכלל המערכות במבנה כשבין המערכות המרכזיות שנתמכות במערכת החשמל חשוב להזכיר את מערכת התקשורת של הארגון. חברת "אפרו שרותי שיווק והנדסה בע"מ" מורכבת מצוות של מהנדסי חשמל בכירים שמעניקים שרותי ייעוץ בכל הקשור לתחום של תשתית החשמל והתקשורת.

מתי יש להיעזר ביועץ חשמל ותקשורת?

יועץ חשמל ותקשורת יכול לסייע לכם באופן עקרוני בכל נקודת זמן אך נהוג לחלק את העבודה שלו באופן גס לשני מרחבי זמן. המרחב הראשון הוא שלב התכנון וההקמה והמרחב השני הוא לאחר ההקמה ולאחר שהפעילות השוטפת של הארגון החלה להתנהל. התפקיד של יועץ חשמל ותקשורת משתנה בהתאם לזמן שבו הוא פועל. כך במידה והוא עובד לצורך העניין במפעל שנמצא בשלבי הקמה או אפילו בשלבי התכנון, ייעץ למשל בנושאים כגון: קביעת הפרוזדורים שישמשו למעבר של קווי התקשורת והחשמל, קביעת המיקום של תחנות הטרנספורמציה, תכנון של נקודות החשמל במבנה ועוד. עם זאת, במידה ומדובר על ייעוץ לאחר ששלבי התכנון וההקמה הסתיימו, הרי מדובר בעיקר על ביצוע של בדיקות ועל מתן המלצות לשיפור ולייעול המערכות הקיימות.

באילו תחומים פועל יועץ חשמל ותקשורת?

בעיקרון יועץ חשמל ותקשורת פועל במגוון רחב של שדות כיוון שבכל גוף, מוסד, מבנה או ארגון מונחות תשתיות של חשמל ותקשורת. כך למשל היועץ יכול להעניק את שירותיו באתרי בנייה של מבנים רבי קומות שמיועדים למגורים, אך באותה המידה להעניק שירותים גם עבור מתכנני כבישים למשל. בין אם מדובר על תכנון של שכונה חדשה, הקמה של מתקן ספורט חדיש או שיפוץ נרחב במוסד פיננסי כמו בנק גדול למשל, בכל מקרה ישנה חשיבות עליונה לעבוד מול יועץ מומחה ובעל ניסיון שמכיר את התחום מאחור ומלפנים. יועץ מומחה הוא מהנדס חשמל שמאחוריו שנות עבודה רבות בתחום הייעוץ, התכנון והליווי במגוון רחב של פרויקטים ככל האפשר.

נעים להכיר – אפרו שרותי הנדסה ושיווק בע"מ

חברת אפרו שרותי הנדסה ושיווק נוסדה בשנת 1996 על מנת לספק ללקוחותיה פתרונות הנדסיים תוך העמדתם במוקד תשומת הלב. החברה מהווה כיום את חוד החנית של משרדי התכנון בישראל ומאחוריה מגוון עצום של פרויקטים לרבות פרויקטים עירוניים מורכבים. על לקוחותיה הרבים ניתן למנות את חברת החשמל ואת חיל האוויר כשפעם אחר פעם עם סיום הפרויקט מגיעים כלל הלקוחות לשביעות רצונם המלאה. בנוסף לשירותי הייעוץ בכל הקשור לתשתיות החשמל והתקשורת מספקת חברת אפרו שרותי הנדסה ושיווק בע"מ גם שירותי בדיקה למתקני חשמל, שירותי תכנון של מערכות משולבות, ביצוע סקרים אנרגטיים ליעילות אנרגטית מקסימאלית, מתן חוות דעת הנדסיות ועוד. צרו קשר עוד היום עם המומחים של חברת אפרו שרותי הנדסה ושיווק בע"מ והכירו עולם חדש של מקצוענות ללא פשרות וללא תחרות.