חשמלאי מתח גבוה

פיקוח מקצועי על עבודתו של חשמלאי מתח נמוך ומתח גבוה

גם אם בבסיס הצה”לי שאתם אחראים על תקינות מערכת תשתיות החשמל שלו פועלים אך ורק חשמלאי מתח נמוך ומתח גבוה מומחים, שעובדים במסגרת התקנים וגם אם מתקן המתח הגבוה וחדרי השנאים מתוחזקים בצורה משביעת רצון, הרי שישנו צורך מתמיד לעבוד רק עם אנשי מקצוע ומהנדסים מומחים על מנת לפקח על העבודות ולוודא שהציוד היקר, הרגיש והמסוכן ימשיך לעבוד כהלכה. חברת אפרו – שרותי הנדסה ושיווק בע"מ היא חברה שמהווה נכון לכתיבת שורות אלה את חוד החנית של תחום הנדסת השמל בדגש על ייעוץ, ליווי ופיקוח על עבודות חשמל במתח נמוך ומתח גבוה.

מה הן עבודות מתח גבוה?

חברת החשמל הארצית מספקת לצרכנים חשמל לפי הצורך כאשר הצרכנים הגדולים(תעשייה, מבני ציבור, מבני מסחר וכו') מוזנים במתח שערכו המירבי הוא עד 36 אלף וולט.. בכניסה למתקן או בהמשך מומר המתח הגבוה למתח נמוך (230/400 וולט) ובאמצעותו מופעל רוב הציוד הידוע. . מה שחשוב להבין הוא שלא כל חשמלאי מוסמך יכול להתקרב לציוד המתח הגבוה כיוון שמדובר על ציוד שעצם הקרבה הפיזית אליו יכולה לסכן חיים . ישנם מסלולי הכשרה יעודיים שיש לעבור כדי לקבל את ההסמכה החוקית והמקצועית לעסוק בטיפול, אחזקה, תכנון והקמה של מתקני מתח גבוה. אי לכך, בין אם מדובר על פרויקט מגורים בן עשרות דירות שמותקן בו חדר שנאים ובין אם מדובר על מפעל לייצור אריזות שמקבל קו של מתח גבוה ישירות מחברת החשמל, ישנה חשיבות גבוהה לבצע עבודות תחזוקה ופיקוח על מערכות המתח הגבוה באופן המקצועי והזהיר ביותר שישנו ואת העבודה יש להפקיד אך ורק בידי המומחים לדבר.חשמלאי מתח גבוה שלא מבצע את עבודתו במקצועיות הרצויה עלול להעמיד בסכנה לא רק את עצמו ואת הסובבים אותו אלא לסכן גם את פעילות המפעל כליל.

נעים להכיר, אפרו – שרותי הנדסה ושיווק בע"מ

במידה ואתם מחפשים עכשיו יועץ חשמל בכיר כדי להקים מערכת מתח גבוה במפעל החדש שאתם מקימים, מן הסתם אתם מעוניינים לאתר איש מקצוע שהינו מהנדס בכיר שמיומן בעבודות מתח גבוה. כיום מובילים את התחום המומחים של חברת אפרו – שרותי הנדסה ושיווק בע"מ, חברה שנוסדה בשנת 1996, החברה ששמה את הלקוח במרכז. מאז הקמתה סיפקה פתרונות הנדסיים מתקדמים ומקוריים למגוון רחב ביותר של לקוחות ולמגוון עצום של פרויקטים. בין יתר השירותים שהיא מעניקה ניתן למנות גם, אך לא רק, שירותים כגון:

  • ייעוץ מקצועי לתכניות מתאר בנושאי חשמל ותקשורת.
  • ביצוע של בדיקות סקר כדי להביא לייעול אנרגטי מרבי.
  • שרותי תכנון הנדסי לרבות מחקרי התכנות, כתיבת מפרטים טכניים לביצוע ורכש ובדיקות גמר מקצועיות לפני הפעלה.
  • ביצוע של בדיקות מוסכמות עבור מתקני חשמל מתח גבוה והפקת דו"ח מפורט ומקצועי בסיום כל בדיקה.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם חברת אפרו – שרותי הנדסה ושיווק בע"מ ולקבל מענה ממוקד ומקצועי לפנייתכם בהקדם.